20 september 2009

Scraphelg i Enköping

I helgen var jag och fem scrapkompisar till Enköping. Åkte tidigt på lördag morgon och kom hem söndag eftermiddag. Det var jätteroligt, många utmaningar (tidspressat) , god mat och trevliga vänner. Vi sov över i lokalen, liggunderlag och sovsäck.....hm...tur jag ska och få massage på tisdag, hade ont i ryggen innan och det blev inte bättre av en natt på golvet.

panoramabild över (nästan) alla scrappare

mitt första bidrag efter en skiss med temat retro

lunchpaus, jättesmaskig vegetarisk paj med sallad och hembakt bröd mitt bland alla scrapprylar

bidrag två med temat romantik oxå det efter en skiss

bidrag tre hade temat vintage och en detaljerad skiss att följa

fjärde utmaningen var fritt skapande, men den visar jag inte nu för det ska bli en present

det blev även ett never-ending-card som visas efter en födelsedag denna vecka och början på en till laoyut, återkommer med bilder på dessa senare.

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Måste ha varit roligt och insiprerande att träffa så många med samma intresse!

Anette sa...

Tack för en supertrevlig helg Lina.
Längtar redan till oktober :o)


Kram

nillalala sa...

Vilka fina bidrag du gjorde! Tack för en jättetrevlig helg!

Kram

Nilla

Annelie sa...

Tack för att du kom och hjälpte oss göra träffen så lyckad som den blev!

Hoppas resan hem gick bra och att vi ses snart igen!

Kram
Annelie
www.enkopingspyssel.se

Related Posts with Thumbnails