15 september 2009

Linus födelsedag

Igår var det Linus födelsedag, de fyller år tätt "mina" pojkar....
Linus blev myndig, svårt att tro när man ser han LOL

Det blev ett lite mindre kort än vad jag brukar göra (15x15 kort börjar bli standard annars), jag använde återigen en bild som jag hittat på internet. Namnet är Primas velvetletters och siffrorna är QK Abigail grande. Pappren är från DCWVs retro stack.

Påi nsidan gjorde jag en ficka där presentkort på biobesök fick sitta. Spellbinders petite scallop circle användes till insidan.


På baksidan använde jag spellbinders.
Å ni som undrar, det fanns jordgubbar i affären så tårtan dekorerades med några stycken...

Nu är det inga mer kalas på ett tag....förutom de jag blir bjuden på...så då ska inte jag baka...om ingen ber mig så klart, då bakar jag gärna.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails