9 september 2009

Bakat lite...

Idag har jag varit ledig och då har jag alltid en massa som ska göras, hinner inte med allt men....en del i alla fall.

Först var jag och klippte mig på morgonen, luggen blev flera centimeter kortare men resten blev bara toppat. Har äntligen fått långt hår och då får det inte klippas av för mycket.

Sedan var det till affären och handlade mat och bak ingredienser. Var och beställde en blombukett till på fredag och bröd till imorgon.

Sedan var det hem och tvätta och städa....när det var gjort BAKA.....det är så roligt.

Min älskling Björn fyller på fredag och har önskat sig smörgåstårta, jordgubbstårta (det börjar jag med imorgon) och bullar.

Sen kunde jag inte låta bli att baka lite mer när jag ändå var igång. Jag har nu provat arraksbollar och dajmkakor efter Anettes recept....gott, gotti gottgott.


1 kommentar:

Anette sa...

Spara en stol till mej på fredag för JAG KOMMER. Vem kan motstå ett sånt fikabord?

Hoppas du förvarar arrakbollarna i en lufttät burk i kylen, för de ger ifrån sig en smak som sätter sig i allt, och då menar jag verkligen ALLT!
*ett litet tips bara*

Kram kram

Related Posts with Thumbnails