13 september 2009

Bakat mera....

Så då har det blivit mera bakning idag....skulle göra tårta till Linus imorgon.

Jag har gjort grunden så får jag se vad det finns för färska bär i affären imorgon, i värsta fall får det bli confetti eller mini choklad dots.

Så när jag ändå var igång och bakade......jag vevade ihop kaffebullar/hastbullar, jättegoda och snabba att göra om man inte har tid med jäsning som med vanliga kanelbullar...

...havrekakor i form...

...det blev även lingonlimpa, gôr god!

2 kommentarer:

Anna-Lotta sa...

Åh så mycket mumsigt... och vilket supersnyggt kort till Björn.
Kramisar. Anna

Annelie sa...

Åh vad mycket mumsigt och fint jag hittade här.

Nu ska jag läsa längre tillbaks för att hitta inspiration inför helgen då jag tror att vi ses ;)

Trevlig vecka!
~ Annelie ~
www.tigerfamiljen.se
www.enkopingspyssel.se

Related Posts with Thumbnails