8 mars 2011

Cherie with Blondie

I helgen som var träffades vi och scrappade från fredag till söndag kväll. Vi hade en liten utmaning: vi plockade ihop ett paket var med 2 olika mönsterpapper och 3 olika dekorationer och sedan lottade vi ut det emellan oss; Mikaela, Anette, Gerda och jag. Mikaelas paket fick jag på min lott och det gillade jag för när jag tittade på paketen på bordet var det det jag föll för. Vi skulle göra minst 2 kort/LO/alster och ett av mina kort blev detta med Sarah K's nya stämpel.
Cherie with her best frien d Blondie
härliga 70-tal
insidan men massor med småblommor ( M tyckte visst inte att jag hade tillräckligt med blommor redan :o) )
baksidan med olika spillbitar och mera blommor

Stämplar: Cherie with her best friend Blondie - Stampavie och den finns hos Mikaelas Scrap In, textstämpel  - osäker på vart jag köpt den
Papper: Lilo - Memory Keppers
Dekorationer: blommor, brads, diaram och snöre från Mikaela, Bokstavsstickers - Adornit, pearl maker, embosspulver
Verktyg: kantstans - EK success, curved rectangles - Spellbinders
Promarker: sunkissed pink, blush, mustard, apricot, terracotta, burnt orange, burgundy, petrol blue, grey green, tea green, warm grey 1

Utmaningar: skiss - Stamp with Sarah K, färger - Color create chalenge

Hade Du lika roligt i helgen?

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails