16 mars 2011

Bröllopskort i massor

Första helgen i mars var det bröllopsmässa i Örebro. Söta Marielle var där och fixade fina naglar och eftersom jag säljer mina kort hos henne så var hon så rar och tog med dem till mässan oxå. Så självklart gjorde jag då en hel hög med bröllopskort.


Några av korten är med bilder som jag hittat på internet


Söta djur från Whipper Snapper

Ljuv brud från Whiff of Joy

Enkel insida på alla korten


Alla baksidor med spillbitar från pappers-kitet Just married Paper Studio som finns hos Mikaelas Scrap in. Det finns i både 30x30 och 15x15, jag använde det mindre och fick ut hela nio kort med alla papper.

Gjorde iordning en till låda som Marielle kunde ha korten i

Tyvärr var bröllopsmässan samtidigt som scrapmässan i Karlstad så jag var inte där, men jag hade jätteskoj åt andra hållet i stället, Örebro blir det nu till helgen, ingen mässa nu men däremot ska det tittas i en massa andra affärer, plånboken ska få skrika lite, den är redan nästan tom efter scraphelgen.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails