2 mars 2011

Alla hjärtans kort


Det här kortet fick mina föräldrar på alla hjärtans dag

söt flicka med nalle från Belles'n whistles, och den kan man köpa hos Mikaelas Scrap In

även die formen med hjärtan från Nellie Snellen finns hos Mikaelas Scrap In

enkel insida med den fina baksidan på det mönstrade pappret

stor spillbit med det supervackra rospappret från Inkido

tillsammans med kortet fick mum & dad roooosa makroner

Stämplar: belles'n whistles, olika textstämplar
Papper: Winedot Bobunny, Pink roses Inkido
Dekorationer: pearls You Do embosspulver, Ruby red bokstäver Adornit, walnut stain Distress ink
Promarker: Burnt orange, coral, sunkissed pink, blush, tan, satin, ivory, warm grey 1, walnut, terracotta, cocoa, cinnamon, antique pink, grey green, tea green, khaki, pastel beige

Har våren kommit till Dig ännu? Jag har börjat längta efter den nu när mars kommit.

1 kommentar:

Anette sa...

Superfint kort, vännen! ♥

Nope, våren har inte kommit hos mig än tyvärr. Men jag längtar. längtar efter solen, längtar efter värmen, längtar efter att kunna snöra på mig löparskorna och ta mig en runda på den bara marken ;)
Just nu är risken för benbrott alldeles för stor... känner jag :(


Puss&Kram

Related Posts with Thumbnails