20 juli 2010

♥♥♥ Vintage ♥♥♥

I lördags var mor och jag till Örebro/Marieberg efter att jag slutat jobbet.
Jag skulle först och främst hitta present till min svägerska Ylwa som fyller om 2 veckor. Hon bor i England med sin man och två barn så det är svårt att veta vad hon tycker om, men chabby chic var ord hon nappade på så de gav mig lite ledtrådar. Handlade gjorde jag i alla fall. Hittade några saker till mig själv oxå, två tunikor med matchande leggins, kakburk, förkläde och.....en smyckesdocka i vintage från Nice, så vacker! Hängde mina smycken på den och ställde in den i sovrummet.




1 kommentar:

Anette sa...

TAAAACK va snäll du är! Men du, jag vet en till som är en hajjare på det där med färgläggning; DU! *pekar med alla fingrarna på Lina*


Kram

Ps. En HIMLANS snygg smyckeshängare du införskaffat dej ♥

Related Posts with Thumbnails