6 april 2011

Körkort

Efter flera år med jag-klarar-mig-utan-körkort-cykla-är-toppen-tankar så beslöt jag mig förra året att nu är det dax, körkort skulle det bli. Efter ca 6 månader av teori, riskutbildning, halka, lektioner, prov och hemmakörning så fick jag mitt körkort. Nu har jag kört bil själv i 10 veckor och det är toppen! Varför väntade jag så länge....ja det kostade en hel del pengar såklart, men men nu behöver jag inte be om skjuts om jag vill åka någon längre stans i alla fall.
Det här kortet fick körskolan som tack för hjälpen med lektioner och de så gärna ville ha mina pengar :o)

Greeting Farm's Miss Anya hats off sittande på en bil från Alota



Stämplar: Miss Anya hat's off - Greeting Farm, bil - Alota båda stämplarna finns hos Mikaelas Scrap In
Papper: Guy stack - DCWV
Verktyg: graand scalloped ovals - Spellbinders
Promarkers: burned orange, coral, sunkissed pink, blush, black, cool grey 1, 5, warm grey 1, chestnut, cocoa, cinnamon, putty, almond, caramel, tan, grey green, tea green, walnut, terracotta, putty

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails