4 april 2011

♥♥♥ Älskade mor ♥♥♥

Igår fyllde världens bästa mamma år.......goa, rara, söta, vackra mamsen.
Jag skapade en korsett till henne, min andra jag gjort (den första får ni se en annan dag). Den var pillig att göra, men ack så roligt!

Närbild på spetsen


Snörning i ryggen med smalt sidenband

Minigrattiskort som fick plats i korsetten

Cupcake Birgitta från CCDesign (finns att köpa hos Mikaelas Scrap In)

Korsetten: papper - K&Company, spets - mina gömmor, band - Panduro, öljetter - American Crafts, walnut stain - Distress Ink, template - Card carousel
Minikort: stämpel - Swiss Pixies Cupcake Birgitta - CCDesign, papper - C&Kompany, walnut stain - Distress ink, promarker - burnt orange, coral, sunkissed pink, blush, walnut, satin, tan, ivory, grass, apple, meadow green, duck egg, poppy, salmon pink, ginger, oatmeal, warm grey 1

Många fler korsetter kommer det att bli för det var så himla roligt att göra dem

2 kommentarer:

Anna-Lotta sa...

Jisses vad snygg :)

Anette sa...

Men så fin!!! ;)

Själv skulle jag inte ha tålamod att göra en sån där ;)

<3
Puss & Kram

Related Posts with Thumbnails