1 juli 2009

Leksand å Papperskraft

Så då kom vi till Leksands Papperskraft!
Många försäljare och mycket roliga scrapprylar att köpa. Lugnt på söndagsmorgonen
Anna pysslar vid vårt bord.
Det var endast 16 scrappare i scraprummet!
Trodde absolut det skulle vara flera, fast då kunde vi bre ut oss desto mer :o)


Vi fick ett kit med papper och dekorationer och en skiss att tolka hur man ville.
Utlottning senare på lördag eftermiddag, vinnare blev nr 6.
Vinsten var att vara DT på ScrapARTic en månad.
Anna och jag var de enda som använde pappren vi fick! (tydligen inget krav)

Mitt bidrag!
Svårt eftersom det var färger jag inte brukar använda.
Svart älskar jag men har inte använt det på kort tidigare, limegrön och cerise.
Men Gorjuss girl passade utmärkt då med sitt döskallehårspänne.

Baksidan, närbild på Gorjuss girl.

Lite grejer som hittade vägen till min redan sprängfyllda väska.
Svarta rosor, swirl stämplar, mera Distress ink dynor, två kantstansar, kviststans
och en hörnavrundare, den jag hade redan har gått sönder
(använder man sina grejer mycket då tro).
Lite band, blad,bling och Promarker i guld och silver.
Papper kunde jag heller inte vara utan, har inget sen tidigare heller *ironi*,
Prima, Maja design bla.
Stämplar från hÄnglar och en hög med textstämplar, grabbag från pysselmyran bla.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails