27 januari 2009

inför Skaparkvällar i januari på Spongs

Här kommer en layout och kort som jag gjorde som inspiration till våra skaparkvällar i januari.


Layouten är med kort som jag tog i Sälen när jag var där över nyår. Saga ville vara med på ett hörn när jag tog kort på LOen, hon vill antagligen vara med här, så då ska hon självklart få vara det.










Ett kort med en snurrskiva, med nya Valentine Tilda från Magnolia.
Det andra kortet är med tre olika stämplar från Magnolia som jag maskat. I Prima blommorna har jag satt dew drops.











Ett spinner-card med svampen från nya Magnolia alv serien.
Som spinner har jag en äldre fjäril från Magnolia. De vita prickarna på svampen är förstärkta med dew drops.











Ett pull-up kort med Magnolias sötaste Edwin maskad framför tegelmuren.










Ett enklare kort med en anorlunda vikning och förslutning.
En hänglar & stänglar pigepojke har nyckeln till någons hjärta










och ett slider card i en enklare variant.












Till sist ett pull-out kort till en hjärtevän.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med att försöka fota utan katter har jag med problem med. Båda tjejerna vill vara med och helst vill de vai kameran :o)

Kram

Related Posts with Thumbnails