11 januari 2009

Grattiskort

Till min brors födelsedag som vi firade i lördags gjorde jag ett slider-card, mitt första försök och jag blev riktigt nöjd.
När man drar i knuten kommer hälsningen fram.




Jag har gjort ett grattis-till-ert-första-hem-tillsammans-kort till min bror och hans flickvän. Jag har scrapliftat iden på vikningen av min kompis Mikaela. Det är Magnolias julpar men de fungerar alldeles utmärkt till kärlek och speciellt nu till Alla-hjärtans-korten. De sitter på en liten bänk.




och så här ser kortet ut när man viker upp det.

Jag har maskat ihop den lilla bänken 4 gånger.

Bakom bänken har jag clear embossat Magnolias 3hus.

1 kommentar:

Mikaela Persson sa...

Hej! Kom ju på nu att jag glömde kika på korten, tur man nu har en blogg och kan se dom här :). Jättefina båda två, band-kortet blev ju jättebra, måste jag prova på till alla hjärtan. Kramar

Related Posts with Thumbnails