18 augusti 2011

htc Desire S

Nu har jag äntligen bestämt mig!
htc Desire S ska bli min nya telefon.....efter flera besök i telia butiken, 3 den häringa veckan, googlat, känt och klämt på olika telefoner, frågat runt alla som har androider hur nöjda de är med sina val så har jag beslutat mig för htc nya desire s.
Valet har varit mellan iPhone och htc...först tänkte jag wildfire men den var för liten, ska jag nu ha en android så behöver jag inte ta den "minsta" . Sen stod valet mellan desire s, incredible s, sensation och iPhone. Jag hade tänkt mig en vit telefon och då skulle det bli en iphone.....men den kändes för stor och tung & jag vill ha en bra kamera, incredible och sensation har 8 megapixlar. Så då var valet mellan incredible och sensation.....men incredible s fanns bara i rött (svart gick att beställa) mina 3 senaste telefoner har varit röda, tänkte byta färg denna gång å sen så hade den en annan siluett (inte platt). Så idag när jag hälsade på hos telia var jag 95% säker på en sensation.....men när jag höll i sensation och desire s (hade inte glömt den) så..............då växlade possenten över till desire s, den har bara 5 megapixlar men behändigare storlek och är platt å...å...å...den kändes bara RÄTT!
Så en svart desire s med ett svart casemate (svart är aldrig fel) blev det.....men den fanns inte hemma, enligt lagret men inte fanns den på hyllan inte......så nu är den beställd av snälla Håkan som nog hade väldans roligt, han t om skrattade åt mig idag när jag inte hade bestämt mig än när jag kom in i butiken.

Så nu är det bara att vänta på sms'et om att den har kommit hem till mig så att jag oxå kan app'a som alla andra.

1 kommentar:

Anette sa...

Välkommen till träsket :)

<3
kram
Anette

Related Posts with Thumbnails