23 januari 2011

Syster Mia

I fredags tog min älskade svägerska Mia sin sjuksköterskeexamen.....o på kvällen var det kalas för henne.



en hel hög med papper till mitt projekt, jag hade gjort eller rättare sagt dekorerat en påse till denna dag för länge sedan men den försvann, någon annan tyckte tydligen om den....så då fick jag hitta på något annat.

jag gjorde då en kortask eller en ask med ett kort runt omkring....en söt sköterskestämpel från CCDesign, finns (eller fanns) hos Mikaelas scrapin
öppnat "kort" med en tag

asken med flera lager papper

stora fina blingstenar som jag har haft länge som passade perfekt till detta projekt

den öppnade asken med lite swirls och blommor, min nya spellbinder använde jag mycket både här o där

baksidan med mera spellbinder o Martha Stewart kantstans

närbild på bling, blommor och spellbinder


         kram på er alla
                                                                

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails