5 november 2010

Uru and Bird Julkort 10

I helgen när Anette, Mikaela och jag var på Stockholm city scrap hade jag bara med mig grejer för att göra julkort....blev en massa att släpa på ändå men men begränsade urvalet en del i alla fall.
Det här kortet gjorde jag till en utmaning de hade på söndagen, julkort som inte fick vara rött eller grönt. Hade även en skiss från Friday sketchers blog som jag följde.
brunt och turkost = vackert

Martha Stewarts scandinavian snowflake


Baksida med spillbitar


Stämpel: Whiff of Joy Uru and bird
Papper: Maja design och Bo Bunny
Dekorationer: Martha Stewart snöflingestans scandinavian snowflake, bling, CCpapers word play bokstäver, washitape, Spellbinders classic scalloped circle large
Distress: tumbled glass, walnut stain
Promarker: burnt orange, coral, sunkissed pink, blush, petrol blue, duck egg, tea green, warm grey 1, 3, 4, satin, khaki, pastel beige, cocoa, cinnamon
Utmaning: friday sketchers blog

Tack för att du hälsade på                

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails