24 juni 2010

Bästaste Annelies födelsedag

Världens bästaste Annelie har fyllt år i år igen, jag förstår inte varför hon fyller varje år, hon blir inte äldre!!!
Jag gjorde ett stand-up-card, tror det heter det i alla fall. Jag hade kludrat ner anvisningar till ett kort som jag inte visste vad det var, som jag tänkte att det måste jag prova å det blev riktigt häftigt. Jag använde ett papper som legat läääänge och som jag inte kom överrens med men nu, vill jag ha mer av det, färgerna blev jättefina speciellt till blommorna.
så här ser baksidan ut

å så här ser kortet ut ihopfällt så att man kan skicka det i ett kuvert. Som bonus blev det ett kort till, ett teljuskort. Jag hade en mall som jag ändrade lite i och lade till. Jag gjorde 3 små fönster och satte OH-film på insidan så att M&Ms inte skulle ramla ur och gjorde en liten låda att lägga godiset i.

Man drar upp godisasken och hälsningen med rosetterna

baksida på kort & hälsning

Papper: okänt, kan vara DCWV
Stämplar: Whiff of Joy, Stempelglede, Ulrica.org
Dekorationer: Blommor You do, Prima, band Panduro, eyeloop brads You do, bling Artoz
Verktyg: Spellbinders

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails