28 januari 2010

Whimsy stamps Owl

I tisdags eftermiddag var jag hemma hos Pernilla med Anette och Mikaela och scrappade. Jag hann med att göra två färdiga kort och ett påbörjat...det sista visar jag när det är klart.


På det här kortet har jag använt en ny stämpel Owl från Whimsy Stamps, som jag köpt av Mikaela. Papper från Graphic45 och Spellbinders har jag självklart använt mig av även till detta kort.

Baksidan är väldigt enkel med spillbitar och mitt sigill.


Det andra kortet har jag använt en stämpel Uru and Bird från Whiff of Joys julserie av N.Fickel, gick alldeles utmärkt att använda till annat än julkort tycker jag. Papper från ett kit vi fick på Enköpings pyssel i höstas. Pärlor från YouDo.


Baksidan även den med dekorationer från kitet och Spellbinders såklart.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails