27 december 2009

Årets julgran 2009

Så då fungerar äntligen min dator igen....har lagt in en hel del program och uppdateringar.

Så nu kan jag lägga upp en massa bilder, har hamnat rejält på efterkälken. Så nu blir det många bilder på en gång.

Detta årets julgran blev väldigt lik förra årets, har hittat mina favoritsaker att ha i granen, vitt, pärlor och fluffigt

Julkrubban med figurer av Jim Shore (tills jag hittar en riktig krubba med figurer från italien som jag tycker om) madonnan får flytta från bordet till fönstret under tiden krubban står framme.

Gran med klappar som ska delas ut

och granen helt "naken", eftersom jag inte tål gran har jag en i plast, barrar mindre och behåller formen men luktar tyvärr inte jul.

1 kommentar:

Anette sa...

Jättefin gran!
Jag slopade min helt, pga kissarna... :o(
Trist, men nödvändigt. Den står iaf inte upp när de klättrar i den ;o)


Kram

Related Posts with Thumbnails