25 augusti 2009

Rensa och städa....

Nu var det ett tag sedan jag visade någonting jag gjort i min scraphörna, just nu gör jag en extra doppresent och den visar jag inte förens dopet har varit, såklart :o)

Annars håller jag mest på med att städa och rensa bland mina scrapprylar....här ska traderas mycket av det som varit liggande länge utan att användas....kan inte ha allt, hur mycket jag än vill. Snart kommer Scrapbooking & stämpel mässan i Göteborg och även kortochstämpelmässan i Karlstad så det jag köper då måste få plats någonstans. Nu återstår bara att ta kort på allt och lägga upp det.....en hel del jobb. Förhoppningsvis ger det lite pengar till nya grejer, gärna Spellbinders och mera Promarkers...det kommer hela 56 nya färger i september.

1 kommentar:

Aina sa...

Hei, og takk for koselig kommentar i bloggen min. En side du kan gå inn på for å finne vintage bilder er :http://shabbychicpapirskatter.blogspot.com/
Der er det så mye fint :O)

Related Posts with Thumbnails