14 februari 2009

En utmaning

Jag har blivit utmanad av Anette.
Utmaningens regler är dessa:

1. Länka till personen som utmanade dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dej själv
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Mina 7 sanningar:
1. Jag har samlat på Tarzan tidningar sedan jag var liten.
2. Jag älskar medeltiden.
3. Jag är ingen morgonmänniska, trött vilken tid på morgonen jag än vaknar.
4. Eurovision Song Contest har jag följt sedan jag var 7 år.
5. Tatueringar är sexigt.
6. Jag blir väldigt tävlingsinriktad när det gäller att spela sällskapsspel.
7. Katolicism fascinerar mig något vansinnigt.

Jag utmanar:
Anna
Nina
Tussan
Dolores
Asamia
Rochelle
Camilla

1 kommentar:

Anna-Lotta sa...

Tack för utmaningen.... kunde behöva lite hjälp (LER STORT)

Related Posts with Thumbnails